آیا ارتودنسی ارزان است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 8 آذر 1400
بازدید : 288
نویسنده : mozhgan

لبخند زیبا فقط یکی از نتایج ارتودنسی دندان است و هزینه ارتودنسی نیز حائز اهمیت است . ارتودنسی نه تنها دندان‌های شما را صاف و مرتب می‌کند، بلکه جویدن و گاز گرفتن غذا را برای شما راحت‌تر می‌کند، یک لبخند زیبا برای شما به ارمغان می‌آورد و در درازمدت از بروز آسیب‌هایی که در اثر همتراز نبودن فک‌ها یا دندان‌ها به وجود می‌آید، پیشگیری می‌نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

ارتودنسی

روش دیگر ارتودنسی کاموفلاژ یا جبرانی است. کاموفلاژ به درمان‌هایی جبرانی اطلاق می‌شود که در آنها از بریس و دیگر روش‌های درمانی ارتودنسی برای حرکت دادن دندان‌ها به سمت موقعیت صحیح استفاده می‌شود تا تفاوت‌ها و اختلال‌های استخوانی پوشانده شود. ارتودنسی جبرانی یکی از درمان‌های پرکاربرد است و معمولاً نتایجی رضایت‌بخش را بدون نیاز به جراحی به دست می‌دهد. با وجود برنامه‌ریزی صحیح در کلینیک تخصصی ارتودنسی، شما می‌توانید مطمئن باشید که بهترین خدمات را دریافت می‌کنید.

انواع بریس‌ها و قیمت آن‌ها

بعد از صحبت و مشورت با ما، شما می‌توانید با گزینه‌های بیشتری از بریس‌های ارتودنسی خفیف دندان و نیز با قیمت‌های آنها که برای هر مدل متفاوت است، آشنا شوید. در اینجا اطلاعاتی در مورد نوع بریس‌ها و قیمت آنها در 4 روش مختلف ارتودنسی دندان را برای شما ارائه می‌کنیم:

ارتودنسی ثابت

 بریس‌های فلزی یا ارتودنسی ثابت رایج‌ترین نوع بریس‌ها هستند که امروزه قیمت کمتری نسبت به هر زمانی در گذشته پیدا کرده‌اند.

ارتودنسی سرامیکی

 بریس‌های سرامیکی از مواد سرامیکی شفافی ساخته شده‌اند که در مقایسه با بریس‌های فلزی به میزان کمتری بر روی دندان‌های شما قابل دیدن هستند و زیاد به چشم نمی‌آیند، اما قیمت آنها بالاتر از بریس‌های فلزی است.

ارتودنسی لینگوال (مخفی)

بریس‌های لینگوال به سطح پشتی دندان‌های شما چسبانده می‌شود و از نظر ظاهری کاملاً مخفی خواهد بود. اما هزینه ی ارتودنسی با بریس های لینگوال از بریس‌های فلزی و سرامیکی بالاتر است.

بیشتربخوانید... ارتودنسی دندان کودکان

ارتودنسی متحرک

ارتودنسی متحرک با بریس‌های مخفی یا اینویزلاین در واقع جایگزینی برای ارتودنسی ثابت است که در آن به جای بریس‌های معمولی از بریس‌های مخفی استفاده می‌شود. در ارتودنسی متحرک از یک سری ردیف کننده‌های شفاف که به صورت سفارشی ساخته می‌شوند، استفاده می‌شود که به طور مرتب باید بر روی آنها تنظیمات و تغییراتی انجام شود. قیمت این بریس‌ها نسبت به همه انواع دیگر بریس‌ها، بالاتر است.

سایر عوامل مؤثر بر هزینه ارتودنسی

  • سن بیمار
  • نوع مواد مورد استفاده
  • بیماری‌های دندان‌ها
  • طول دوره درمان
  • راحت بودن

منبع





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com